Okei,siitä on ihan kauheen pitkä aika kun viimeks oon vuodattanu! Tässä ajassa mun äiti on kerenny menehtyä,toisin sanoen lähteny enkelten mukana ylöspäin. Surullinen oon,mutta myös iloinen koska se oli itsemurha,niin äiti päätös se oli. Vaikka tosi tyhmä päätös oliki mut pääs parempaan paikkaan. No mehän ollaan muutettu jo aaaikoja sitten iskän luo. Iskähän asuu täällä tuppukylässä Viinijärvellä.. Oon saanu frendejäki ja parannellu tapojani.. Kröhömm.. Nii,seurustelenki yhen pojan kanssa. Mut en oikee kunnolla tunne sitä vielä. Mutta aion tietty tutustu;) Äitihän siis kuoli jo joulukuussa.. Ja raketit kaikki ampu äidin kunniaks♥

R.I.P Äiti 30.12.2012 :( Huomenna on siis äitienpäivä ja oon tehny kortinkin. Vien sen äiskän  haudalle,Kajaaniin siis matka huomenna. Ei päästy koko vkn.lopuks koska ei ollu yöpaikkoja.

Mut no pääseepä ainaki huomenna,käymää siellä urpojenlandias♥

  Äidille terveiset taivaaseen♥

Jutellaampas huomenna rakas♥